حمید عسگری – هوای گریه دارم by Sepidedam 8 | سپیده دم ۸

http://j.mp/1ltuh49

هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
اینقده هق هق زدم ببین صدام گرفته

این شبا به جای تو با خودم حرف میزنم
با مرور خاطراتت به خودم ضرب میزنم

این روزا با کی میخنــــــدی
وقتی تو گریه میســـــــــوزم

حتی با وجود این درد
من به فکرتم هنوزم

پلکای خسته و بی خواب
خبر از حال بدم داشت
تنها عکس تو کنارم که منو تنها نمیذاشت

تو خیابونا چقد تنهایی قدم زدم
تو خیالم تورو بخشیدم و باز بهم زدم

باورم نمیشه که اینقد ازم دور شدی
نگو قسمت این بود نگو مجبور شدی

http://j.mp/XTGL84

Leave a Reply

