هلن – تردید by Sepidedam 7 | ۷ سپیده دم

http://soundcloud.com/sepidedam-7/gy3efdetxwmi

نه می شه با تو سر کنم ، نه می شه از تو بگذرم
بیا به داد من برس ، من از تو مبتلاترم

بگو کجا رها شدی ، بگو کجای رفتنی
من از تو در گریز و تو ، چرا همیشه با منی

کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ، ببین کسی کنار من نیست
کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ، ببین کسی کنار من نیست

دوباره تبت داره نفسمو می گیره ، دوباره هوا داره پی عطر تو می ره
این خونه بی تو طاقت زندگی نداره ، حتی نفس هام تو رو به یاد من میاره

کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ، ببین کسی کنار من نیست
کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ، ببین کسی کنار من نیست

نه می شه با تو سر کنم ، نه می شه از تو بگذرم
بیا به داد من برس ، من از تو مبتلاترم

بگو کجا رها شدی ، بگو کجای رفتنی
من از تو در گریز و تو چرا همیشه با منی

کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ، ببین کسی کنار من نیست
کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ، ببین کسی کنار من نیست

کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ، ببین کسی کنار من نیست
کسی به جز تو یار من نیست ، گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم ، ببین کسی کنار من نیست

https://www.facebook.com/sepidedam

Leave a Reply

