امین نیکو – زیر بارون by Sepidedam 2 | ۲ سپیده دم

http://soundcloud.com/sepidedam-2/amin-nikoo-zire-baroon

دلم هواتو کرده / تو این بارونه یک ریز

حسه عجیبی دارم / بعداز ظهرای پاییز

سخته که باور کنی / اسمونم سنگ شده

بیا به دادم برس / دلم برات تنگ شده، دلم برات تنگ شده!

من زیر بارون/زیره بارون /به خیابون میزنم

هنوزم یادم میفته روزای با تو بودنم

من زیره بارون/زیره بارون /به خیابون میزنم

بزار دنیا بدونه عاشقه با تو بودنم / عاشقه با تو بودنم / عاشقه با تو بودنم

دلتنگه این غروبم / خونه ی بی تو سرده

طاقتشو ندارم/ دلم هواتو کرده

به ای دله شکسته / وقتی که نیستی پیشم

چی بگم از نبودت / وقتی آروم نمیشم/ وقتی آروم نمیشم!

دلم برات تنگ شده / دلم برات تنگ شده

زیره بارون/زیره بارون /به خیابون میزنم

هنوزم یادم میفته روزای با تو بودنم

من زیره بارون/زیره بارون /به خیابون میزنم

بزار دنیا بدونه عاشقه با تو بودنم / عاشقه با تو بودنم / عاشقه با تو بودنم

دلتنگه این غروبم / خونه ی بی تو سرده

طاقتشو ندارم/ دلم هواتو کرده

به ای دله شکسته / وقتی که نیستی پیشم

چی بگم از نبودت / وقتی آروم نمیشم/ وقتی آروم نمیشم!

دلم برات تنگ شده / دلم برات تنگ شده

من زیره بارون/زیره بارون /به خیابون میزنم

بزار دنیا بدونه عاشقه با تو بودنم / عاشقه با تو بودنم / عاشقه با تو بودنم

Leave a Reply

