تولدت مبارک، نسرین عزیز

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱

Nasrin Reza تولدت مبارک، نسرین عزیز

تولدت مبارک، نسرین عزیز! قرار گذاشته اند هر که تو را دوست می‌دارد و برای آزادیت در تلاش و دعا است، چند خطی‌ برایت بنویسد، از شجاعتت، از آزادی خواهی‌ ات بگوید، ازینکه چه قدر با تمام راه دوری، که دیوارهای این چهار دیواری اجباری برایت پدید آورده،  در نزدیکی‌ کودکانت مادری میکنی‌، چه قدر نبودی ولی‌ بودی،  در سر تا سر دنیا، نه فقط بین ایرانی‌ ها، که حالا همه دنیا تو را به شجاعت میشناسند، که جایزه‌ها ی صلح و آزادی حسرت دستان پاک تو را می‌‌کشند، دستانی که دستبند‌های آهنی نتوانست در آنها عشق را به زنجیر بکشد، از رضا خندان هم یاد می‌کنم، چه مهربانانه پدری می‌کند مهربان مردت،  صبوری می‌کند، و با حرفهای دلگرم کننده و برادرانه اش ، آنها که در راه آزادیت تلاشی دارند هر چند کوچک را یاد می‌کند

آری خواستم بگویم چه قدر خوب است که که من هم یک زن هستم، تا افتخار زنان نسل من تو باشی‌، چه قدر خوب است، که من هم حقوق خواندم که افتخار حرفه من تو باشی‌، نسرین عزیز به پاس روز تولدت، از جا بلند میشوم گوشه دامن خود را میگیرم و تو را در خیالم تصور می‌کنم، در برابر ایستادگی و صبر و انسانیتت تعظیم می‌کنم، دستت را میفشرم، رویت را می‌بوسم و زادروزت را شاد باش میگویم، و میگویم چه خوب که زاده شدی و هستی‌، که دنیا انسانهای آزاده را کم می‌‌آورد

به امید آزادیت

سعیده سهرابی

تولدت مبارک، نسرین عزیز Source: Sepidedam.Org

Leave a Reply

